понедельник, 19 февраля 2018 г.

Ботанический этюд. Перец

 В следующий раз покажу перец... Именно так я закончила предыдущее сообщение... И вот показываю... Год спустя... Не знаю, почему в последнее время в блог совсем не пишется... Может быть потому, что хочется многое написать, но времени нет, чтоб четко сформулировать мысли, или потому, что нужно сделать хоть несколько красивых фотографий, а для этого тоже нужно время... Не знаю... Но главное, что я наконец-то хотя бы сейчас собрала мысли в кучу, и покажу очередной дизайн от Вероник, который вышила год назад...


 Еще один яркий, сочный, необыкновенный дизайн в мою ботаническую коллекцию. В отличии от артишока, любви с первого взгляда с перцем не случилось. Да, понравился, да, наверно вышью, когда-нибудь потом, но не более того. Но вот прошлой зимой, когда захотелось ярких и солнечных оттенков, именно про этот дизайн подумала в первую очередь, и решила, а почему не сейчас? Этот сюжет вышился на одном дыхании, цвета настолько радующие глаз, когда вокруг серость, что оторваться было невозможно.


 И если вышился дизайн очень быстро, то вот сфотографировать руки не доходили еще полгода. Но когда свой первый урожай перца был собран и получился настолько же ярким и многоцветным, как и дизайн Вероник, звезды сошлись)))




 Дизайн Veronique Enginger (Les Brodeuses Parisiennes), основа лен Belfast (32 сt), цвет Flax (53), нитки DMC по ключу. 
 И не смотря на все отличия перца и артишока, и по фактуре, и по цветовой гамме, как же все-таки здорово они смотрятся вместе. 


 За прошлый (2017) год я вышила довольно много сюжетов, но что покажу в следующий раз, даже загадывать не буду, а то мало ли... Единственное на что надеюсь, что все-таки смогу собраться с мыслями и почаще писать в блог, а не так, как в последнее время, потому что показать как раз-таки есть что, и не мало))) 


25 комментариев :

  1. Очень красивые перцы!!! И прекрасно смотрятся с артишоком)

    ОтветитьУдалить
  2. Эта Ботаника у меня вызывает приступ восторга! С первого взгляда - и на протяжении уже многих лет! Перец просто великолепен, такой яркий! А артишок - так и вообще любоФФь! Поздравляю с завершением!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо, Катюш!!! Ботаника и моя любовь уже много лет. Столько уже вышито, а сколько еще хочется))) И жаль, что давно новинок не было, так хочется чего-то новенького.

      Удалить
  3. Milujem papriky, krásna výšivka, gratulujem!!!
    A.

    ОтветитьУдалить
  4. Перчик замечательный, яркий, сочный. Очень хорошо смотрится на этом цвете основы. Тоже собираюсь этим летом его вышивать, правда больше склоняюсь к конверсии этого дизайна (часть листочков тоже сделать цветными), чем к оригиналу

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Можно конечно поэкспериментировать. Но мне кажется, что в живую, именно из-за нейтрального цвета листочков, сам перец выглядит объемным. А если листики будут зелеными, то скорее всего этот эффект потеряется.

      Удалить
  5. Какой вкусный, сочный перчик! Просто взрыв цвета!:) Прекрасная работа для возвращения в блог!:) А как они оформлены с артишоком? Или пока в рулончиках лежат?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. У меня вышито всего 7 ботанических дизайнов. 5 уже оформлены, а вот перец с артишоком пока в рулончиках. В планах их повесить в своем доме на кухне, но так как пока идет стройка, то и оформлять их не к спеху)))

      Удалить
  6. Вижу вашу работу и снова только Браво ! Очень ярко ,по-летнему ,привлекательно -красота!!!

    ОтветитьУдалить
  7. Перец хорош, но артишок просто произведение искусства!! И какой выгодный цвет канвы,красиво подаёт яркие краски вышивки!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Согласна, артишок бесподобен. Наверное из всей ботаники - это один из чудеснейших дизайнов!!!

      Удалить
  8. Обожаю эти овощи. Подскажите, из какой книги они или это наборы?

    ОтветитьУдалить
  9. Обожаю эти овощи. Подскажите, из какой книги они или это наборы?

    ОтветитьУдалить
  10. Я ЗАРАЗ ФІНАНСАВАЛЬНА ЗАПАСТАЎЛЯЕ Крэдыт, які я атрымаў ад LFDS. Я хацеў бы паведаміць пра гэта інфармацыяй грамадскасці пра тое, як я ўвайшоў у кантакт з містэрам Бенджамінам пасля таго, як я страціў працу і атрымаў адмову ў пазыцы ў маім банку і іншых фінансавая ўстанова з-за майго крэдытнага бала. Я не магла плаціць зборы сваіх дзяцей. Я быў ззаду па рахунках, які збіраўся выкінуць з дому з-за маёй няздольнасці плаціць арэнду. Менавіта ў гэты перыяд маіх дзяцей забралі ў мяне прыёмныя сем'і. Затым я накіраваўся шукаць сродкі ў Інтэрнэце, дзе я страціў 3670 долараў, якія я пазычыў у сяброў, якіх я сарваў з двух інтэрнэт-крэдытных кампаній. Пакуль я не прачытаў пра: пазыку ў Інтэрнэце (Lfdsloans@outlook.com) дзе-небудзь у Інтэрнэце, усё яшчэ не пераканаў з-за таго, што я перажыў, пакуль мой сваяк, які з'яўляецца духавенствам, таксама не расказаў мне пра існуючую схему пазыкі ў вельмі нізкая працэнтная стаўка 1,9 %% і выдатныя ўмовы пагашэння без штрафу за дэфолт. У мяне няма іншага выбару, як звязацца з імі, што я рабіў праз тэкст + 1-989-394-3740, і містэр Бэнджамін адказаў мне назад. Гэты дзень быў самым лепшым і самым вялікім днём у маім жыцці, які ніколі нельга забыць, калі я атрымаць крэдытнае папярэджанне ў памеры 400 000,00 USD, памер я паступiў. Я эфектыўна выкарыстаў пазыку, каб пагасіць свае даўгі і адкрыць бізнес, і сёння я і мае дзеці так шчаслівыя і выкананы. Вы можаце таксама звязацца з імі па электроннай пошце: (Lfdsloans@outlook.com) WhatsApptext: Даведка: + 1-989-394-3740 Чаму я гэта раблю? Я раблю гэта, каб зэканоміць столькі, хто мае патрэбу ў пазыцы, каб не стаць ахвярай аферыстаў у Інтэрнэце. Дзякуй і Бог дабраславіў вас усіх, я Аляксандр Арцём з парку Гарызонт да н.э., Украіна.

    ОтветитьУдалить
  11. Добры дзень, мяне завуць Хамдала, я дэвелапер з Іарданіі, я б настойліва рэкамендаваў філіял Unicredit у Італіі, калі вы думаеце аб фінансавых рашэннях або пазычаеце грошы. Яны заўсёды прымушалі мяне адчуваць, што я іх адзіны кліент, і час іх чаргі для адказаў быў неверагодна добрым. Я хачу падзякаваць ім за выдатнае абслугоўванне кліентаў і за сродкі праекта ў памеры 3 500 000,00 долараў, якія я атрымаў ад іх. Калі вам патрэбна фінансаванне для бізнесу, асабістага бізнесу, праектаў, інвестыцый і кансалідацыі запазычанасці, звяжыцеся з імі па электроннай пошце ніжэй і паведаміце ім, што я вас накіраваў. Звяжыцеся з імі сёння. Назва кампаніі: філіял Unicredit Італія. Электронная пошта: Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524

    ОтветитьУдалить
  12. ГАТОВЫ МАЕ СВЕДЧАННЕ

    Мяне завуць Алі Алааэльдзін з Кувейта, я звязаўся з аддзяленнем Unicredit у Італіі па пазыцы для бізнес-пазыкі ў памеры € 40 000,00, потым мне сказалі, што трэба пагадзіцца на неабходную суму пазыкі, пасля таго, як я зноў рызыкнуў, таму што я так адчайна хацеў стварыць кампанію да найбуйнейшага сюрпрыз, сума пазыкі была дададзена на мой банкаўскі рахунак на працягу 48 гадзін без аніякага ціску, каб атрымаць пазыку. Я быў здзіўлены, таму што я першапачаткова стаў ахвярай афёры! Калі вы зацікаўлены ў атрыманні любой сумы пазыкі і пражываеце ў любой краіне, я раю вам звязацца з філіялам Unicredit Italy па пазыцы па электроннай пошце: Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524

    ОтветитьУдалить
  13. Усім добрага дня.
    мяне завуць Махамед Руфаіда з Марока. я жыву ў Беларусі Мінск хацеў падзяліцца невялікім сведчаннем таго, як мне ўдалося атрымаць фінансавы прарыў пасля доўгага часу пакут ад так званых ашуканцаў. Філіял Unicredit у Італіі дапамог мне стаць тым, кім я з'яўляюся зараз, пасля таго, як я атрымаў пазыку ў памеры 125 000,00 долараў ЗША ад службы іх кампаніі, яны законныя, усім трэба з імі працаваць, яны законныя, я ім давяраю, яны законныя, усе звяжыцеся з імі праз гэтыя дэталі

    Адрас электроннай пошты: Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524.

    звяжыцеся з імі сёння і пазбаўцеся ад даўгоў і забяспечце фінансавую стабільнасць Філіял Unicredit Італія.

    ОтветитьУдалить
  14. Я жыву ў Францыі і сёння я шчаслівая жанчына, я проста хачу сказаць усім, што вы можаце атрымаць законную пазыку без затрымак, я атрымала пазыку ў памеры 15 000,00 долараў ад гэтай выдатнай кампаніі, яны лепшыя, і ім давяраюць вы можаце звязацца з імі для атрымання любой пазыкі па электроннай пошце: Unicreditbranchitaly@accountant.com або WhatsApp/call: +393509811524 І яны знаходзяцца ў еўрапейскай частцы свету.

    Назва кампаніі: Unicredit
    Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524.

    ОтветитьУдалить